onsdag, november 12, 2008

Sjuk igen

Onsdag 12 november

De ringde från dagis igår eftermiddag och meddelalde att Sebastian var dålig i magen igen. Fyra härliga blöjor på kort tid. Klockan var redan fyra och jag var klart med allt så jag åkte på en gång. Såklart så har han inte gjort i blöjan en ända gång sedan vi kom hem, vilket är skönt. Idag är i alla fall Jante hemma med båda barnen, syskon till magsjuka ska också vara hemma. Våra barn blir sjuka så fort hantverkarna ska jobba hemma hos oss. idag får vi vårt nya golv lagt :) Sedan är det bara att spara pengar till möbler. Vi har ju i alla fall en soffa, det viktigaste har vi märkt nu när vi varit utan.

Nu håller jag tummarna att Sebastian blir frisk, min syster ska ju hämta killarna på dagis på fredag. Hon ser verkligen fram emot det. Jag vill också träffa henne så jag får inte bli sjuk.

2 Comments:

At 12 november 2008 kl. 09:36, Anonymous Anonym said...

Visst är det jobbigt? Det går bara runt runt.

Här är det 48 timmar som gäller. Jag kommer bli hemma hela veckan inse jag nu då Joakim spydde inatt *suck*

 
At 12 november 2008 kl. 17:07, Blogger Jenny said...

Annica - Ja det är jobbigt! Tur för oss är att vi inte har spytt något, kommer andra vägen. Hoppas ni alla är friska till helgen. Kram

 

Skicka en kommentar

<< Home