måndag, november 03, 2008

Sveriges nya kvinnliga bloggare

Måndag 3 november

Mixmegapol söker Sveriges nya kvinnliga bloggare. Nu har 5 stycker bloggare gått till final och två av dom läser jag redan. Gå gärna in och rösta. De två som jag läser och som jag kommer rösta på är: Annas Kaos och Vimmelmamman. Se till att rösta nu! Själv nominerade jag också en blogg, men den gick inte till final.

Jag är hemma med båda barnen idag, Sebastian hade 39 graders feber igår och Alexander ville vara hemma och mysa med mig. Just nu sitter båda i Alexanders rum och lägger pussel. Alexander sjunger Ja må du leva för mig och bakar en tårta. Nu ska jag få smaka :)

3 Comments:

At 3 november 2008 kl. 14:01, Anonymous Anonym said...

Jag läser också både Kaos-Anna och Vimmelmamman. Svårt att välja en favorit där.

Krya på sig där hemma!

 
At 3 november 2008 kl. 15:59, Blogger Jenny said...

Jag valde Annas blogg. Svårt val men jag har tror Vimmelmamman kommer få många röster ändå. Jag gillar bådas bloggar lika mycket.

Tack vi mår bättre idag. Ingen feber :)

 
At 5 november 2008 kl. 18:37, Blogger Kaos-Anna said...

Tack för din röst!

 

Skicka en kommentar

<< Home