tisdag, november 11, 2008

Working nine to five

Tisdag 11 november

Sitter på jobbet i mitt stora rum, eller det är inte stort det är gigantiskt! Jag har 8 fönster och två stora skrivbord och 4 bokhyllor. Jag är ju van att sitta i landskap där det är mycket prat och gemenskap. Nu sitter jag själv med min radio och dator. Det är skönt men lite ensamt, det finns både för och nackdelar med eget rum. Tyvärr finns det inget lunchrum där jag sitter så jag äter min lunch själv i mitt rum, vilket är ganska trist. Jag kommer hit vid 07.30 och försöker gå senast 17 vilket ofta inte funkar. Jag har redan massa timmar flex som jag ska försöka ta ut när det behövs.

Imorgon kommer byggkillarna och lägger nytt golv i vårt vardagsrum, jippi! På torsdag kommer vår efterlängtade soffa. En svart lädersoffa med schäslong. Vi ska även köpa en Karlstad fotölj lite senare (om den får plats). Bilder har det varit dåligt med, det är så rörigt så jag väntar tills vi har fått undan lite. Även köket som jag lovade bilder på är rörigt.