söndag, november 09, 2008

Bilder av Emelie Ohlsson

Söndag 9 november
Jag har varit usel på blogga sista tiden. Har börjat jobba och det är en stor omställning. Jag har precis varit med i deras första månadsbokslut och det var inte alls som på förra jobbet. Det är mycket att göra och jag fick ju vabba två dagar denna vecka. Nu går det magsjuka på dagis så vi håller tummarna att vi slipper. Sebastian fick en släng av det förra helgen men vi andra klarade oss.
Jag överraskade Jante i helgen med hotell två nätter i Uppsala. Jag fixade barnvakt och så åkte vi fredags kväll och hade det mysigt två dagar. Vi åt middag på Tzatziki i lördags och så julhandlade vi lite på dagen. Åt jättegod hotellfrukost både lördag och söndag morgon. Det är skönt att åka iväg och ladda batterierna, man behöver verkligen lite tid själva utan barn. Sebastian blev jätteglad när vi hämtade honom hos mina föräldrar men Alexander ville inte åka med när Jante hämtade honom hos sina föräldrar :) Sebastian hade såklart sovit som en liten prins, han sover alltid så bra hos mina föräldrar. Somnade vid sju och åt en gång och sov sedan till kvart i nio! Andra natten somnade han sju och sov utan att äta tills mamma väckte honom vid sju.
Jag tänkte jag skulle visa tre av bilderna Emelie tog när hon var hos oss för ett tag sedan. Vi hade svårt att välja jag och min man. Jag tror det var över 500 bilder att gå igenom och sedan bara välja några är svårt. Vi kommer ev köpa några fler senare. Jag älskar bilderna, tycker alla som har råd ska fota sina barn med en fotograf som kan komma med och vara i barnens hemmamiljö. Emelie var både hemma hos oss och sedan följde hon med ut och tog kort. Visar även två som Emelie tog i somras.

Fotograf: Emelie Ohlsson

Fotograf: Emelie Ohlsson
Fotograf: Emelie Ohlsson


Fotograf: Emelie Ohlsson

6 Comments:

At 10 november 2008 kl. 14:06, Anonymous Anonym said...

Jätte fina bilder på killarna.

Kram brorsan.

 
At 10 november 2008 kl. 14:35, Blogger Jenny said...

Micke - Jättefina ska vara ett ord :) Javisst är de fina mina pojkar ;) Kram

 
At 10 november 2008 kl. 14:35, Anonymous Anonym said...

Kul att ni hade en bra helg! Jag förstår att ni behöver vila upp er ibland!

Jättefina bilder som vanligt! Kram!

 
At 10 november 2008 kl. 14:36, Anonymous Anonym said...

Haha, vi skrev samtidigt : )

 
At 10 november 2008 kl. 15:11, Blogger Jenny said...

Maja- ja just det, vad kul! Ska vi försöka ses i helgen? Vi har inget bokat alls.

 
At 10 november 2008 kl. 18:33, Anonymous Anonym said...

Ja det tycker jag absolut! Vi är bokade lördag em. Söndag går väl bra? Vi får höras närmre sen.

 

Skicka en kommentar

<< Home