måndag, november 17, 2008

Bordell?!

Måndag 17 november

På mitt nya jobb ska jag ta hand om alla besökare, ringa personen som den ska till osv. Idag kom det två tjusiga herrar i kostym och jag var tvungen att visa dom till en annan del av byggnaden. Vi fick gå en bit för att komma rätt, jag sa att jag inte visste vart alla satt för jag var ny. Jaha sa den ena och frågade vart jag hade jobbat innan. På Dell svarar jag. Han ser lite fundersam ut men frågar inte vidare. Sedan kom jag på att för ganska länge sedan när jag var ute med jobbet och en person frågade mig vart jag jobbade och jag svarade på Dell så lät det som om jag sa på bordell.

Tänk om den här mannen också tycket jag sa bordell :)

3 Comments:

At 17 november 2008 kl. 17:12, Anonymous Anonym said...

Oj, hoppsan så kan det gå ;-)

 
At 19 november 2008 kl. 12:01, Anonymous Anonym said...

Haha! Erkänn nu;)

 
At 20 november 2008 kl. 15:25, Anonymous Anonym said...

Ha ha ha, guud så roligt!! Ja, de måste ju undra...och jag menar, om det nu var så, så känns det lite lustigt att man säger att man tidigare jobbat på bordell, hih ihi

Nu var det ju så längesen vi hördes och sågs. I helgen åker vi till oslo och kommer hem på måndag, men vi kan väl höras nästa vecka!!

Ha det så bra!

Kram karin

 

Skicka en kommentar

<< Home