måndag, september 29, 2008

Tack Ida

Måndag 29 september

Jag ringde ju till Kanada för ett tag sedan och nu har det hänt en del. Jag beställde tre kossor men det har tyvärr strulat lite. En kossa var sönder när den kom fram till Ida och en annan kom tillbaka till sändaren. Jag ville i alla fall göra något för Ida som tack för all hjälp. Hon har ju både beställt kossorna till mig, mailat om den som var sönder och kontaktat säljaren där kossan inte kom fram. Sedan ska hon ju även gå till posten och skicka iväg allt till mig, jag betalar ju såklart för frakten men det blir ju i alla fall lite pyssel med det hela.

Jag frågade vad Ida ville ha och fixade en liten låda med saker till henne och Bailey. Åhh vad glad jag blev när jag läste hennes inlägg i bloggen. Jag blev så glad att det blev uppskattat :)

Idag fick jag hem några saker som jag beställt av henne, vill inte skriva för mycket eftersom det är gåvor till andra som läser den här bloggen. Det jag fick hem blev jag så himla nöjd med. Lite längre fram kommer jag visa vad det är, så kan ni också beställa om ni vill ;)



Bild från badet igår. Han har fått min fina ögonfärg :)

Här med nya fina "snigelkotttröjan" från Cmig.

1 Comments:

At 30 september 2008 kl. 08:03, Anonymous Anonym said...

Visst är bloggvärlden fantastisk!

 

Skicka en kommentar

<< Home