fredag, september 05, 2008

Det gick bra

Fredag 5 september

Förra gången jag opererade ut tanden gick det inte så bra. Jag fick en infektion och blev rejält svullen. Den här gången har det gått bättre. Jag hade jätteont samma dag så Jante åkte hem från jobbet tidigare för att hämta barnen. Dagen efter mådde jag helt okej. Jag går på värktabletter och det funkar bra. Jag hoppas verkligen att det håller sig så här, jag vill inte få en infektion igen.

Idag ska jag sätta in alla pengar vi fick för bilen på banken, shoppa lite till Ida i Kanada och sedan träffa Anna (Jantes kusins förra tjej).

Tänk att tiden går så fort, här var Sebastian 12 dagar. Nu har min lilla kille börjat
på dagis. Tiden går för fort....

2 Comments:

At 5 september 2008 kl. 11:05, Anonymous Anonym said...

Skönt att det gick bra den här gången!

Ja visst växer de upp fort de små liven. Ibland alldeles för fort.

Kram

 
At 5 september 2008 kl. 21:16, Anonymous Anonym said...

Skönt att det är gjort och att det gick bra!

Underbar bild! Fort det går. Kram och trevlig helg

 

Skicka en kommentar

<< Home