söndag, september 21, 2008

Gula faran

Söndag 21 september
Min pappa kallar Sebastian för gula faran. Vet inte varför han kallar honom det. Eller jo, jag tror det är för att han är lite vild. Mycket mer busig än vad Alexander någonsin har varit. Han pillar på allt, han klättrar på allt, han bits, rivs, nyps och puttas. Vi säger åt honom att han inte får och ibland har vi satt honom i hans säng där han fått sitta en stund. Alexander är den lugna, gosiga och försiktiga medans Sebastian är den mer impulsiva, busiga, modiga och vilda.

Bus med yoggi

Bus hoppar uppe på hyllen så mamma får hjärtat i halsgropen



Bus med sin farfar

3 Comments:

At 22 september 2008 kl. 21:08, Anonymous Anonym said...

Haha! Samma här hemma. Simon är lugn medan Alice är överallt. Klättrar och har mer mod än förstånd. Konstigt nog slår hon sig sällan.

Nu har hon börjat hämta stolar som hon skjuter till köksbänken. Sen klättrar hon upp så lätt som ingenting. Ena dagen stod hon på fönsterbrädet i vardagsrummet!

Vilda småsyskon!

 
At 24 september 2008 kl. 18:50, Blogger Jenny said...

Annica - det är många som säger att småsyskon är vildare/modigare. Gulliga Alice :) Är hon en liten buse? Jag har en tröja till henne i stl 92 som jag tycker är för tjejig, den är från Po.P. Vill du ha den?

 
At 24 september 2008 kl. 21:06, Anonymous Anonym said...

Jenny: Självklart! Gulle du. Jag kan betala för den. Älskar ju POP! Kram

 

Skicka en kommentar

<< Home