torsdag, september 25, 2008

Patrik 1,5

Tordsag 25 september

Syrran är på väg och vi ska gå på bio, ska se Patrik 1,5. Jag tror det är en rolig film med mycket skratt. Jag hoppas i alla fall på det. Behöver skratta lite. Ska bli jättemysigt att träffa Caroline, vi ska äta middag först och gå lite i affärer. Jag behöver en jacka till mig själv och kanske någon kofta. Jag fick tag i jobbet idag och de förstod mig helt, känns mycket bättre nu. Jantes trumhinna sprack igår kväll så han åkte till närakuten och fick penicillin. Barnen klättrar på väggarna och stökar ner hela lägenheten. På eftermiddagen gick jag ut med Alexander, först till öppnis en sväng och sedan till lekparken där vi träffade Vanja med barn.

Nu ska jag åka iväg och hämta syster, ha en trevlig kväll! Det ska vi ha :)

2 Comments:

At 26 september 2008 kl. 12:47, Anonymous Anonym said...

Skönt att dom förstod! Det gäller att stå på sig även fast det kan bli obehagligt, man tjänar på det i längden. Vi ses i morgon bitti! Kram åsa

 
At 26 september 2008 kl. 13:35, Anonymous Anonym said...

Tack för en härlig kväll igår =) Jag hoppas du hade lika roligt som jag! =) <3

 

Skicka en kommentar

<< Home