fredag, september 12, 2008

Min sista dag

Fredag 12 september

Idag är det min sista dag hemma innan jag börjar jobba, jag är ledig i helgen också men det räknas inte. Jag har barnen hemma idag, vill gå till öppnis en sista gång innan jag börjar mina 8 till 5 dagar. Känns så overkligt, jag har ju varit hemma i 3 år! Det har varit en underbar tid, mycket skratt och lite tårar. Känns jättebra att Alexander har gått korta dagar på dagis och varit hemma med mig två dagar i veckan. Nu ska de få gå från halv 7 till 5 alla dagar. Jag ska försöka gå ner till 75% och bara jobba 6 timmar om dagen men det får vänta några månader. Vill inte börja med att be om det. Jag kommer börja på GE Healthcare. Chefen som jag kommer jobba med är från frankrike så jag kommer få prata engelska hela dagarna. Nu ska jag klä på mig och barnen och dra till öppnis. Ha en bra dag!
Underbar bild på mina två små prinsar.

6 Comments:

At 12 september 2008 kl. 09:06, Blogger Anna/Kioskis said...

Vad spännande med en ny fas i livet. Låter som ett roligt jobb tycker jag!

 
At 12 september 2008 kl. 17:56, Anonymous Anonym said...

Åhh, jag förstår att det känns konstigt! Men det kommer att gå superbra tror jag.

Kram och trevlig helg.

 
At 12 september 2008 kl. 20:32, Anonymous Anonym said...

Slutet på en epok och början på en ny! Det kommer att bli jättebra! Som du skrev, du kan alltid gå ner i tid efter provanställningen är klar. KRAM

 
At 13 september 2008 kl. 21:52, Anonymous Anonym said...

Jag fick separationsångest varje gång jag skulle börja jobba, men när man ser att barnen trivs och allt funkar bra så är det bara skoj att komma ut och jobba igen.
Lycka till på måndag.
kram/mamma

 
At 13 september 2008 kl. 22:34, Anonymous Anonym said...

Det är förhoppningsvis ett roligt jobb du hamnar på. Det blir nog bra när du väl är på plats. Och blir det inte det så får du snart ett nytt jobb som du tycker om. Hoppas du får en bra start på måndag! Kram!

 
At 14 september 2008 kl. 17:58, Anonymous Anonym said...

Lycka till med ditt nya jobb! :) Du kommer säkert trivas jättebra.. Vi får höras i veckan, vill veta allt om nya jobbet sen! Puss

 

Skicka en kommentar

<< Home