fredag, februari 06, 2009

Fredag

Fredag 6 februari

Jag skulle gått ut i kväll med en kompis, vi skulle på en karaokebar. Jag är helt slut efter en stressig vecka med bokslut och trötta gnälliga barn när man kommer hem. Igår började jag på viktväktarna igen. Alkohol är inte bra när man är vv, ett glas vin har många poäng och jag vill ju gå ner mycket i början så jag får lite motivation. Utekvällen blev inställd och istället får jag gosa med familjen. Vi ska ta det nästa fredag när jag är ledig. Eller ledig är jag inte direkt men dagis har stängt och jag ska vara hemma med barnen. Vi kör varannan gång.

2 Comments:

At 6 februari 2009 kl. 09:44, Anonymous Anonym said...

Jag är helt slut på fredagar så jag förstår dig precis!

 
At 6 februari 2009 kl. 21:43, Anonymous Anonym said...

Strunta i viktväktarna, kör GI i stället! Man mår bra, är sjukt pigg, sover mindre och går ner massor i vikt!

 

Skicka en kommentar

<< Home