tisdag, februari 03, 2009

Vi lever

Tisdag 3 februari

Nu är vi tillbaka på våra jobb och barnen är på dagis igen, får se hur lång tid det går innan det blir vab igen. Tyvärr har jag klantat mig när jag klippte min stortånagel så jag var tvungen att gå till läkaren i fredags, nageltrång hade det tydligen lyckats bli. Doktorn ville att jag skulle ringa på månadag om penecillinet inte hjälpte, då skulle de snitta tån och tömma den på var. Usch och fy, jag skulle behöva ta en spruta i tån så jag går och har ont i stället. Hoppas att det går över av sig själv snart, jag äter ju penicillin.

2 Comments:

At 3 februari 2009 kl. 08:25, Anonymous Anonym said...

Det är hopplöst med alla sjukdomar som dom små liven får. Igår fick vi hämta hem Esmeralda från dagis pga ögoninflammation.... man blir galen snart. Inte tusan var vi så sjuka när vi var små :) Ha en bra dag på jobbet kära du! Kram Malin

 
At 3 februari 2009 kl. 10:26, Anonymous Anonym said...

Nageltrång som gör så ont! Stackars dig. Kram kram

 

Skicka en kommentar

<< Home