tisdag, januari 20, 2009

Grattis mamma

Tisdag 20 januari

Idag fyller min älskade mamma 50 år, grattis! Tiden går så fort som jag alltid måste påpeka. Fast visst går det otroligt fort? Mamma är 50 år redan, hon tycker säkert inte det var länge sedan jag föddes och nu har jag själv 2 barn. Min mormor fyller 70 i år och morfar blir 80. Trevligt att alla fyller jämnt samma år :) Mycket kalas blir det. Min mamma och pappa är i Brazilien för tillfället men det blir kalas för henne i februari. Vi (jag och mina syskon) har redan fixat en födelsedagspresent åt henne. Bild på det kommer senare när vi har firat henne. Jag har pratat med mamma på msn idag, de har det varmt och skönt.

GRATTIS mamma på din 50 års dag! Jag älskar dig!

Jag har varit hemma sedan i fredags med barnen, Sebastian hade inte öroninflammation men han har haft feber och är snorig. Alexander fick feber idag och nu på kvällen kräktes han. Hoppas verkligen att vi andra inte blir magsjuka. Imorgon ska Jante vara hemma med ungarna och jag får äntligen jobba. Just det, Sebastian har namnsdag på min mammas födelsedag, alltså idag.

2 Comments:

At 20 januari 2009 kl. 20:57, Anonymous Anonym said...

Och tänk min mamma fyller 55 i år och pappa 60 år. Konstigt vad alla blir äldre utom jag;)

Och idag fyller visst Göran Persson 60 år. Hade ni tårtkalas tillsammans;)

Och grattis till Sebastian. Så fint namn!

Alice skulle fått det i andra namn. Albin Sebastian.

Simon heter Alexander i andra namn. När någon frågar vad han heter så säger han alltid Simon Alexander!

Alice heter även Felicia och visst gillade du det namnet? Vi har lika bra smak du och jag! Krya på er nu! Kram Annica

 
At 21 januari 2009 kl. 00:29, Anonymous Anonym said...

Grattis Sebastian!

// Morbror Micke

 

Skicka en kommentar

<< Home