onsdag, januari 21, 2009

Bildblogg

Onsdag 21 januari
Jag har varit så usel på både blogga och lägga upp bilder från våra dagar. Här kommer lite bilder från Sebastians 2 års kalas och lite annat.
Alexander gillar att pussas, kramas och gosa. Sebastian är inte lika förtjust.
Här har Sebastian fått en buss, han älskar bussar.

Tårtan med Nemo på, som inte alls var så god. Han var så duktig och blåste ut
ljusen.
Av sin moster fick Sebastian ett fiffihus, hur kul som helst att gå in i.
Sebastian öppnar sina presenter, en stor bilbana som A också gärna leker med.

Esmeralda sitter och äter, hon gillade min sockerkaka :)

Olivia var såklart med på kalaset, här leker vi i Alexanders rum.

Det är inte ofta jag hittar killarna så här, Sebastian brukar inte gilla att Alex
håller honom eller kramar honom.

Jag smög fram med kameran så de inte skulle se mig.

2 Comments:

At 21 januari 2009 kl. 20:58, Anonymous Anonym said...

Fina bilder! De två sista är ju helt underbara!!

 
At 22 januari 2009 kl. 12:04, Anonymous Anonym said...

Åh, vilka fina bilder! Sebastian gillar ju visst att pussas : ) Fast kanske bara tjejer ; )

 

Skicka en kommentar

<< Home