söndag, januari 11, 2009

Jag är utmanad

Linda har utmanat mig, här är utmaningen:

4 av mina favoritprogram på TV
Let's dance, Grays, Gossip girl och One tree hill.

4 saker jag gjorde igår
Firade Sebastians födelsedag, såg mr bean, handlade på Maxi och städade.

4 saker som jag ser fram emot
Att få träffa lille Simon, våren, vår 10 årsdag och mammas 50 årskalas.

4 av mina favoritrestauranger
Hing long house, Koh Pang Yang, Tzatziki och vår lokala pizzeria.

4 saker på min önskelista
Nytt objektiv till kameran, en Kartell (fly) lampa, ett fint vitrinskåp till alla kossor och ett nytt badrum.

4 personer jag utmanar: Annica, Caroline, Lisa och Åsa.

1 Comments:

At 12 januari 2009 kl. 11:08, Anonymous Anonym said...

Oj jag glömde restaurangerna! Sorry.

Jag gillar typ all mat. Du kan bjuda mig på vad som helst;)

 

Skicka en kommentar

<< Home