söndag, december 21, 2008

Nu funkar den!

Söndag 21 dec
Jante böt grafikkortet och 5 min senare funkar min dator, gud så skönt! Nu ska bara Sebastian bli helt frisk så är allt på topp igen. Nu har Alexander åkt till sin farmor och farfar och Sebastian mår bättre. Han har inte spytt på hela dagen men äter inte som han brukar. Jag och Jante har inte fått någon mysig kväll den här helgen så idag har jag köpt gott kött som vi ska äta. Vi ska bara vänta till S somnar så ska vi ha vår myskväll.

Jag lägger upp lite bilder också, det var ett tag sedan.

Lucia på dagis.

Så här är det ofta, lillebror vinner och Alexander ger upp.

Pepparkaksbak med Anna, Vanja, Rikars, Samuel och Alexander.

Anna och Oskar var på besök hos oss förra helgen, här kommer lite bilder.

Söta Sebastian.

Olivia har också hälsat på oss. Hon var inte så glad framför kameran.

Den här minen har ofta Sebastian, han ser så allvarlig ut.

Kolla in Oskars coola frissa, han har ofta coola lite anorluna frisyrer.

Min underbara man.

4 Comments:

At 21 december 2008 kl. 21:48, Anonymous Anonym said...

Jättefina bilder!!! =) Vi ses på tisdag!

 
At 22 december 2008 kl. 11:52, Anonymous Anonym said...

Härligt att datorn fungerar. Jag blir helt handikappad utan.

Fina bilder och vad stor Olivia blivit! Kram Annica

 
At 22 december 2008 kl. 22:29, Anonymous Anonym said...

Vilken blick! Vilken snygging! (Och då syftade jag på sista kortet i bildserien och var inte ett dugg ironisk.)

 
At 28 december 2008 kl. 18:08, Anonymous Anonym said...

hej gumman. hur har julen vart ? har ni gjort om ert kök nu eller ? ser så ut.. kram joline

 

Skicka en kommentar

<< Home