lördag, januari 03, 2009

2008

Lördag 3 januari
Mitt år 2008 i bilder. Bilder säger ju mer än ord, sägs det.

Kusin Daniel blir 4 år i januari

Sebastian blir 1 år 8 dagar senare
Alexander får gå till frissan första gången i sitt liv (januari)
Vi träffar mammagruppen som fått tillökning, lilla Tuva
I februari flyttar vi till mina föräldrar och bor där i ca 2 månader,
vi renoverar lägenheten
Min faster gifter sig på Vätö (februari)
Det är kallt i mars men inte så mycket snö, här leker vi med Maja i
vår nya lekpark
När Sebastian är 1 år och 3 månader (april) släpper han taget och går själv,
tog lika lång tid som för Alexander
Den 26 april fixar jag möhippa för Maja

I början av maj kommer fotograf Emelie Ohlsson och fotar killarna

På Norges nationaldag gifter sig Maja med Fredrik och deras dotter
Olivia döps

I juni åker jag och Alexander till Turkiet med min mamma, syster
och bror

Dagen efter vi kom hem från turkiet fick jag operera ut första av två
visdomständer och får en jobbig infektion

I juli åker vi med familjen ericsson till Öland en vecka, här är vi på
lådbilslandet

Alexander och Samuel har det jättebra tillsammans på Öland

När vi kommer hem från Öland får jag mer ont i magen, jag sover hos
mamma och pappa en natt. Jag bara gråter för det gör så ont så pappa
kör mig till DS mitt i natten och kl 10 på morgonen får jag operera ut två
stora cystor på äggstockarna

Min lillasyster fyller 20 år i augusti.

Jag har köpt en ny systemkamera och vill fota mycket, här är alla
samlade på syrrans födelsedag (jag, mormor, mamma, morfar, Sebastian
och Alexander. Alexander slutar med blöjor i aug.

Min guddotter Olivia fyllde 1 år den 13 september, se hur grym hon
kan se ut :)

Vi säljer min fina bil och får köpa en Saab 95 bio power av min
pappas jobb

Vår stora kille Alexander fyller 3 år i oktober

Jag överraskar Jante med hotell i Uppsala två nätter (nov)

Vi fortsätter med renovering i november, nu fixar vi vardagsrummet

På julafton kommer tomten, vi har nog varit snälla 2008 för vi
fick så mycket julklappar :)

2 Comments:

At 3 januari 2009 kl. 21:54, Anonymous Anonym said...

Ni har verkligen hunnit med en hel del under 2008! Kul att se dina bilder.

Kram

 
At 5 januari 2009 kl. 09:06, Anonymous Anonym said...

Villken fin årskrönika! Alltid lika roligt att se dina vackra bilder. Och NU kan vi väl säga god fortsättning;) Kram Annica

 

Skicka en kommentar

<< Home