torsdag, november 27, 2008

Utmaning från Annica.

Svara på dessa frågor och utmana 5 av dina bloggvänner.

1. Är du nöjd med ditt namn eller önskar du dig ett annat? Jag är nöjd. Jenny Terése Elisabeth Stensli, tycker fortfarande att det lät bättre med Risberg på slutet med Stensli är ovanligare.

2. Saknar du något i ditt liv? Svår fråga, jo det gör jag. Vissa saker vill jag inte dela med mig. Just nu saknar jag ett större badrum. Vårt är så äckligt och litet. En dotter vore ju inte helt fel :) Sedan saknar jag min syster och bror, en är på väg tillbaka.

3. Sommar eller vinter? Jag säger vintern, älskar snö och tända ljus i mörkret.

4. Vad var det första du la märke till hos din partner , som du föll för? Vet inte, vi blev ihop så hastigt. Hans personlighet kanske. Han kyssar :)

5. Vilken är den bästa julklapp du fått? Kom ihåg att jag blev jätteglad för en champion tröja när jag var runt 13 år. Dom var dyra då och jag hade inte råd med en själv.

6. Påverkas du av media, och alla sk ideal? Jo det gör jag nog.

7. Vart i världen skulle du helst vilja leva? Sverige är bra. Skulle vara skönt med ett sommarhus i något varmt land.

8. Finns det något du ångrar att du gjort? Ja men det finns mer jag ångrar att jag inte gjort.

9. Hur många barn vill du ha? Jag skulle vilja ha två barn till. Två st flickor :) Eller i alla fall ett barn till. Min man går nog bara med på ett till.

10. Har du återkommande drömmar? Ja. Jag har drömmt samma dröm sedan jag var ca 4-5 år. Det är om en svart varg som sitter mittemot mig på dagis när jag målar påskägg. Den ser läskig ut men gör inget. Kom ihåg att jag blev rädd när jag drömde den när jag var liten, nu drömmer jag den inte alls lika ofta.

11. Om du fick äta en maträtt resten av detta år, vad skulle du välja då? Kött med sallad och murkelsås.

12. Märkes kläder eller inte? Jag använder inte så mycket märkeskläder. Hade jag varit smal och kunnat ha "normala" kläder hade det nog blivit mer märkeskläder.

13. Vart ska du/ni fira jul? Hemma hos mina föräldrar med mina syskon och så min familj såklart.

14. Har du ett Nyårs löfte? Ja att gå ner i vikt så jag får min operation. Måste!

15. Vad har du för planer för dagen? Jobbar, ska hämta barnen och innan dess hinna handla mat på Maxi. På kvällen kommer ev målaren för att kolla på väggen som jag inte är nöjd med.

Jag utmanar Anna M, Micke, Caroline, Linda och Sybubblan.

2 Comments:

At 28 november 2008 kl. 13:04, Anonymous Anonym said...

Roligt att du antog utmaningen. Dina svar känns lite sorgliga. Hoppas allt är bra! Kram kram A.

 
At 28 november 2008 kl. 15:10, Anonymous Anonym said...

Nu fick jag lära mig lite mer om dig.
Vi ses i morgon!
Kram!

 

Skicka en kommentar

<< Home