söndag, november 23, 2008

Bildbevis

Söndag 23 november
Så här lever vi just nu, i en stor kartong känns det som. Inte speciellt kul, men det blir fint. Här kommer lite bilder från vårt hem.

Vi hade ingen soffa men barnen satt så bra i sina fåtöljer.

Här har vi bara teven kvar.

Äntligen kommer soffan, bilder kommer senare. Här är vår nya fondtapet.
Det blir jättefint skimmer från tapeten.

Nytt kakel, svart glasmosaik.

Här ser man hur fint det blir när lampan är tänd. Det lyser så fint på det högblanka.

3 Comments:

At 23 november 2008 kl. 14:43, Anonymous Anonym said...

Men åh vad fint ni fått till det!!!

Här väntar vi på nya vardagstapeter. Jag kan inte bestämma mig. Nu har jag fått för mig att den i beige som jag valt kommer att se gul ut. Är mer inne på vit men min man vill inte ha det. Svårt!

Ska bli spännande att se erat v-rum sen när det är färdigt. Fin fondtapet!

 
At 23 november 2008 kl. 14:44, Anonymous Anonym said...

Och visst är det lite halvjobbigt att renovera hemma och samtidigt ha ett fungerande familjeliv?

 
At 23 november 2008 kl. 21:56, Blogger RANA said...

Ah, superfint!!!! Mycket fräscht och stilfullt. Gratulerar!

Tack, kära Jello, för komplimangen om mitt namn. Men det är ett bloggalias dårå...

:-)

Kram, Rana eller så

 

Skicka en kommentar

<< Home