onsdag, juli 30, 2008

2 veckor

Onsdag 30 juli

Så idag är det två veckor sedan jag opererades och jag mår mycket bättre. Kan till och med sova liten stund på mage. Det jobbiga är att inte lyfta barnen, eftersom det inte gör så ont är det lätt att glömma. Idag har jag varit i stan med Malin på förmiddagen för att hitta nya fina kläder till mig som jag kan ha när jag ska på intervju. Hittade tre fina tröjor men var sugen på en till men fanns inte i min storlek. Om jag har tid så åker jag till Kista imorgon och kollar om den finns där. Det var sjukt varmt här idag, men det är skönt med värme. Imorgon åker mina föräldrar till Turkiet och jag är lite sugen jag med. Tyvärr är jag sjukskriven och får inte åka iväg, hade nog inte haft råd i alla fall. Ska köra dom till Arlanda imorgon bitti. Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa en stund.

1 Comments:

At 3 augusti 2008 kl. 07:02, Blogger A home far away said...

Skönt att höra att du mår bättre, ni har det väl varmt nog i Sverige Turkiet är väl galet varmt nu?

kram Gunilla i Singapore

 

Skicka en kommentar

<< Home