söndag, juli 27, 2008

Knivsta

Lördag 27 juli


Idag fick vi följa med familjen Ericsson till deras underbara landställe som låg i Knivsta. Skönt att ha ett landställe så nära hemmet. Det var hur stort som helst, de hade två stora hus och egen brygga och båt. Samuels kusiner var där med sin familj, men de bodde i det andra huset. Vi var med över dagen medans Samuel stannade över natten med sina föräldrar. Vi åt både lunch och middag där, grillade gott kött till middag. Vi åkte hem vid 7 tiden för Sebastian var så trött. Det som var lite trist var att jag int fick bada för mitt sår. Det var 28 grader i vattnet men jag fick nöja mig med benen i vattnet. Sebastian ville inte heller bada så han och jag satt på bryggan.

Fikadax!

Sebastian är vaken när de stora killarna sover middag


Alexander vågar sig ner i vattnet

Jante blir biten i foten av en fisk just när jag tog kortet.



Favoriten var såklart en vattenkanna men det var också kul att hoppa till pappa
från bryggan.