måndag, juli 21, 2008

Semester!

Måndag 21 juli

Det är rena rama semestern för mig nu, jag ska bara ta det lugnt och vila. Men jag blir så rastlös! Det är svårt att bara sitta still, jag vill gärna städa och fixa hemma. Idag har jag kollat på ett antal avsnitt av Gossip girl. Jag har legat i soffan hela dagen utom när jag åt lunch och nu när jag bloggar. Alexander är i Örebro hos min lillasyster så vi det är lite minisemester med bara ett barn. Såret läker och det kliar, nu kan jag komma ur soffan själv. Hoppas värken släpper snart.

Bjuder er på en hemsk bild från sjukhuset. Här har jag inte duschat på ett antal
dagar och jag opererades dagen innan. Jante och barnen är på besök.

1 Comments:

At 21 juli 2008 kl. 21:13, Anonymous Anonym said...

Förstår att du är frustrerad av att inte kunna göra ngt. Du får läsa böcker, se på tv, prata i telefon, bjuda hem folk på fika om de tar med fika, osv, osv. Tänk på hur farligt det är om du inte tar det lugnt. Fall inte för frestelsen att göra för mycket. Såret och magen behöver vilan!
Kram på dig!

 

Skicka en kommentar

<< Home