söndag, juli 27, 2008

Shopping i Ullared

Söndag 27 juli
Imorgon åker jag och Åsa till Ullared för shopping. Har längtat så länge och äntligen blir det av. Jag ska inte göra av med för mycket pengar men lite höstkläder till barnen och mig får det bli. Ska även kolla efter födelsedagspresenter till Maja och Olivia.

Alexander ville att jag skulle ta kort på hans fina "kiss och bajs" kallingar. Kiss fram
och bajs bak :) Ser ni hur kobent han är? Han går väldigt konstigt, hoppas på att det
ska blir bättre när han blir större.

Han ställde sig på bordet så jag skulle kunna ta ett bra kort.

3 Comments:

At 28 juli 2008 kl. 08:38, Anonymous Anonym said...

Åh, Ullared, vad avundsjuk jag blir! Längtar tills jag kan åka!

 
At 29 juli 2008 kl. 20:41, Anonymous Anonym said...

Vilka coola kallingar! Förstår att han är stolt över dom. Var har du hittat dom?

Gjorde du några fynd?

 
At 2 augusti 2008 kl. 18:43, Anonymous Anonym said...

hihi, roliga kallingar :) förstår att Alexander tycker om dom.. när han bodde hemma hos mig ville han bara ha de med fotbollstryck =P

 

Skicka en kommentar

<< Home