torsdag, mars 20, 2008

Mitt gudbarn

Skärtorsdag 20 mars

Igår var mitt söta gudbarn Esmeralda här med sin mamma. Hon hade blivit så stor, kröp runt i lägenheten och charmade mig. Jättestora bruna ögon och trollhår. Tänk att jag är gudmor till en så fin liten flicka :) Måste börja träffa henne mer, hon känner inte igen mig. Vi ska dit på söndag om alla är friska. Sebastian hade 38,5 graders feber i går eftermiddag. Han är snorig och sover dåligt på nätterna. Det händer en del i påsk, min bror fyller 25 på påskafton så då blir det kalas. Vi ska även en sväng till Vanja och Stefanos med familj som har en grekisk påskafton. Imorgon fredag hoppas jag vi kan fortsätta städa hemma, på kvällen kommer min syster och bror hit för lite spelkväll med singstar och buzz. Glad Påsk på er alla!
Min söta guddotter snart 1 år