torsdag, januari 24, 2008

Min best of lista

Jag har fått en utmaning av Annica. Här är mina favoritinlägg men inte i någon ordning:

Jag tycker om att läsa om när jag var gravid, tyvärr bloggade jag inte när Alexander låg i magen. Tur att jag har lite om Sebastian i alla fall.

Alexanders gudmor Malin är en jättegullig tjej. Här fick jag reda på att hon var gravid. Jag blev så glad! Kul med kompisar som också får barn. Det var så tidigt så det var hemligt och jag skrev såklart inte det i bloggen. Nu när hon har fått lilla Esmeralda så kan ni andra också få veta det.

Min första bil, Pejen såldes! Till en skurk dessutom! Jag fick ju förhöras av en polis några månader efter den såldes. Jag gillade den bilen såå mycket, var en liten pärla. Drog nästan 0 i bensin och var jätteskön att köra.

Såklart är det jättekul att läsa om detta. Jag hade nog kunnat skriva ännu mer men vill inte tråka ut er läsare. Det är i alla fall en häftig upplevelse att föda barn.

Ojj vad tiden går fort, älskar att läsa om när lillkillen som ej fått sitt namn än var nyfödd.

Nu ska äntligen min kompis Maja snart få barn. Vi har känt varandra så länge och nu kommer vi få barn samma år! Så himla skoj :)

Jag har så många inlägg jag gillar men de här är mina favoriter. Vilka är era?

2 Comments:

At 24 januari 2008 kl. 21:10, Blogger Anna/Kioskis said...

Vaaaaa blev du förhörd?! :-D Berätta!!!

 
At 24 januari 2008 kl. 21:41, Anonymous Anonym said...

Roligt att läsa din lista. Flera inlägg som jag inte läst tidigare. Visst är det kul att gå tillbaka och titta?! Tiden går ju så fort! Kram Annica

 

Skicka en kommentar

<< Home