söndag, januari 13, 2008

Ring ring

Fredag 11 januari

Mamma ringer mig, det är inte så ovanligt. Vi pratar nog med varanndra 4 gånger i veckan. Den här gången ville hon bjuda med mig på kryssning nästa helg. Yes! Så himla skönt att få lite egen tid, utan barn och utan man. Ett helt dygn för mig själv (och mamma så klart) Vi ska äta gott och sova lääänge. Hoppas bara det inte gungar för mycket, jag är jättesjösjuk! Måste ligga ner innan det börjar gunga, annars är det kört. Tack snälla mamma för du vill ha med mig :)

3 Comments:

At 14 januari 2008 kl. 08:43, Anonymous Anonym said...

Men åh så underbart! Käka Postafen! Kram Annica

 
At 14 januari 2008 kl. 18:21, Anonymous Anonym said...

Hej Snygging! Värst va du blogar mycket nu för tiden jag har ju inte hunnit med alls.
Frisyen var jätte snygg, jag vill också klippa mig men jag vågar inte. Jag brukar jämt bli missnöjd.
Och jag får väl lov att säga grattis i efterskott också!
Va skönt att komma iväg själv, jag är jätteavundsjuk. Bara slappna av och tänka på sig själv, unerbart!
Vanja var med och läste bloggen idag och hon säger att hon vill träffa er och hon saknar Alexander.
Ha det bäst!
Kram Anna

 
At 24 januari 2008 kl. 01:39, Anonymous Anonym said...

Här hittar du mig nu!

Välkommen!

 

Skicka en kommentar

<< Home