söndag, september 17, 2006

Onsdagslunch med Malin

Onsdag 13 september

Äntligen hittade jag och Malin en dag när vi kunde ses och äta lunch. Antingen har jag haft något bokat eller så har det varit close på jobbet och då är kört. Vi åkte iväg från Infra City där vårt jobb ligger och käkade i Centrum. Jag åt en bakad potatis med skagenröra, mums. Eftersom det snart är val fick vi sitta och höra på massa mummel från olika partier, man hörde inte alls vad de sa utan det var bara störande. Jättekul att få prata lite med Malin och höra hur det är på jobbet. Lite skvaller om jobbarkompisarna är alltid kul. Jag berättade för chefen i fredags att jag inte kommer tillbaka på ett tag eftersom en till bebis kommer. Hon blev jätteglad och sa att det var roligt för oss. Jag trodde hon skulle bli lite upprörd så det var skönt. Hon lät lite förvånad när jag sa att bebisen kommer i feb, hon trodde inte jag var så långt gången.


Malin som är gudmor till Alexander lunchar med oss

1 Comments:

At 19 september 2006 kl. 02:08, Anonymous Anonym said...

Ja här går det undan med barnafödandet ;) Med den här takten så blir ni en stooor familj :P /Anna

 

Skicka en kommentar

<< Home