torsdag, januari 10, 2008

Tradera

Torsdag 10 januari
Jag har bara varit köpare på Tradera, men igår la jag upp lite barnkläder till försäljning. Jag la låga utropspris och redan idag har jag fått bud på några av auktionerna. Jag har hur mycket kläder som helst! Även fast jag lånat ut en del till 3 olika personer. Hoppas det blir lite pengar. Jag ska lägga ut lite mer klädpaket ikväll.
Idag träffade jag på Tatti och Rodrigo, de håller på göra om hemma. Renoverar hela lägenheten. Nu blev jag jättesugen på göra om jag med. Vi har ju pratat om att göra om hela köket men nu funderar jag på att göra annat istället. Vi skulle kunna lägga ekparkett i hela lägenheten, göra om vårt datarum till ett sovrum för Sebastian, fixa om vårt sovrum mm för samma pengar. Det är ju jättekul med ett nytt kök men det känns nästan bättre att göra allt annat först. Jaja vi får se hur det blir. Vi ska i alla fall göra något kul med lägenhetn. Visst har jag berättat att vi köpt vår lägenhet? Vi blev bostadsrättsägare den 14 dec.

Alexander i sin fina meandi skorta

4 Comments:

At 11 januari 2008 kl. 08:22, Anonymous Anonym said...

Men vad ska lilla trean ha på sig då:-) Fast det klart att Felicia inte ska ha grabbarnas kläder!

Jag ger bort kläder så fort barnen växt ut dom. Skickar till Joakims pappa och hans tjej (dom är stödföräldrar). Vi bor så trångt så jag kan inte behålla alla drivor av kläder. Spar några plagg som betyder extra mycket!

Du har en utmaningen hos mig! Trevlig helg! Kram Annica

 
At 11 januari 2008 kl. 10:26, Blogger Jenny said...

Annica: Jag sparar också kläder som betyder mycket och som varit favoriter. Kul att du kom ihåg att jag vill att min blivande dotter ska heta Felicia :)

Jag ska tänka lite på utmaningen i helgen. Trevlig helg till dig också! Kram

 
At 12 januari 2008 kl. 11:06, Anonymous Anonym said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.

 
At 3 februari 2008 kl. 20:38, Anonymous Anonym said...

Jag har, för första gången, lämnat barnkläder och leksaker för försäljning i second hand-butik. De säljer mot kommission. Känns visserligen lite surt att 60% av vinsten går till någon annan, men huj-uj-uj så skönt att slippa all administration med fotografering, publicering av annons, hantera köpare, paketera och frankera.

 

Skicka en kommentar

<< Home