torsdag, juli 19, 2007

Sommar

Torsdag 19 juli

Tänk att vi är i slutet av juli, känns trist att sommaren alltid går så fort. Vi har varit på landet 2 gånger men vädret har inte varit så bra så vi har inte varit på stranden. Får se om det blir en resa till i augusti. Alexander började på dagis den här veckan så Jante har kunnat jobba en del. Lilla Sebastian har 3-dagars feber och mår inte så bra. Han är hos min mamma och pappa nu för vi ska till Umeå imorgon på bröllop (utan barn).
Annars har det inte hänt så mycket, vi har varit på Skansen igen, hela familjen. En supermysig dag med sol och värme. Träffade Eleonor, min bästis från mellanstadiet. Hon jobbade vid en av karusellerna så Alexander fick åka gratis många gånger :) Jag har träffat Karin min kompis från skoltiden igen, det är jätteskoj att träffa henne och prata gamla minnen. Sebastian har fyllt ett halvår och tiden bara försvinner.


Vi lånar mammas och pappas hus så Alexander kan bada.

Karin kommer och hälsar på oss när vi är hos mina föräldrar. Vi bodde ju grannar
här när vi var små.

Sebastian gillade inte att sitta hos storebror.