torsdag, juni 14, 2007

Grattis syster

Fredag 8 juni
Min lillasyster som alltid har varit så liten har tagit studenten! Hon gick barn och fritids-programmet och gick ut med toppbetyg. Hon vill läsa vidare till socionom och kommer ev flytta till Örebro där hennes pojkvän bor. Eller han bor i Nora men det är nära Örebro. De ska försöka hitta en lägenhet och flytta in tillsammans. Grattis igen Caroline :)
Här är min kusin Thomas som väntar på sin kusin Caroline
Snart ska hon åka runt i ett lastbilsflak :)
Den här tavlan fick Caroline av mig i studentpresent.
Det är en bild på henne i Warhol stil. Ska göra tavlor
till mina barn också.

1 Comments:

At 18 juni 2007 kl. 23:36, Anonymous Anonym said...

Tackar för allt grattis ;) hehe..
Älskade tavlan jag fick av er, kommer pryda mitt FRAMTIDA bord bra i min FRAMTIDA lägenhet :D

 

Skicka en kommentar

<< Home