måndag, maj 28, 2007

Esmeralda + skumbad

Torsdag 24 maj
Idag åkte jag till stan för att äntligen få träffa lilla Esmeralda. Just idag blev hon 1 månad gammal. Åhh hon är så söt och har så mycket hår! Självklart så glömde jag kameran men Malin tog lite bilder. Jag får lägga upp en bild från hon var nyfödd så länge. Vi gick till Gallerian och åt lunch. Sedan åkte jag buss hem hela vägen från stan till Sollentuna. Det är skönt att åka buss och det är gratis med vagn :)

Söta Esmeralda

På kvällen fick Alexander bada, nu har han lärt sig bada skumbad. När han var mindre hatade han skumbad och gallskrek så fort han såg skum. När jag en dag lade mig i ett skumbad ville han också bada och då gick det bra.

Här ser ni en som nu älskar skumbad :)

Sebastian i sin fina body från Me and I.

1 Comments:

At 30 maj 2007 kl. 09:15, Anonymous Anonym said...

Vad söta dom är alla tre! Jag längtar verkligen tills jag har min lilla här : )

 

Skicka en kommentar

<< Home