tisdag, juni 19, 2007

Glasspojken

Onsdag 11 juni


Hela familjen åkte till Kista Centrum för Jantes skull, han skulle nämligen träffa sin handledare för ex-jobbet. Jag och barnen väntade på Jante i Centrum. Först gick vi till Kyrkan för att se om de hade öppna förskolan öppen, men nej det var redan stängt. Vi gick tillbaka till Centrum, Alexander roade sig med att spegla sig själv i alla papperskorgar. Efter ett tag kom jag på att de har ett lekrum en trappa ner. Vi hann vara där i ca 15 minuter innan Jante kom, så vi stannade där alla fyra i en timme till. Sedan blev det glass till mig och Alexander, Jante åt sen lunch. Efter Kista åkte vi till Barkarby för att köpa skor till alla utom Sebastian. Jag fick 3 par, Alexander och Jante 2 par var. Det är så bra på Skopunkten där man får köpa 3 och betala för 2! Vi fick alla skor för under 900:-


Gott med galss. Ser ni att jag har kapat hans lugg :) lite kort kanske....

Glassen är slut

Sebastian sover gott i syskonvagnen

1 Comments:

At 19 juni 2007 kl. 21:01, Anonymous Anonym said...

Vad söt han blev med luggen : )

 

Skicka en kommentar

<< Home