fredag, april 06, 2007

Dop

Lördag 31 mars

Sebastians dop gick så bra, han sov eller var vaken och snäll under hela dopet. Inte som sin bror som gallskrek under hela dopet! Prästen var bra, han förklarade på ett bra sätt varför man döper ett barn osv. Faddrar var Bjarne, Caroline och Maja. Efter dopet fikade vi i församlingsgården. Sebastian fick jättemånga fina presenter. Efter dopet åt vi middag hos mamma och pappa. Det är mysigt när hela familjen är samlade, det händer inte så ofta längre. Micke kommer tillbaka redan nästa helg, till påsken.


Jag och Sebastian innan dopet.

Sebastian gillade att få vatten på huvudet

Mamma, pappa, barn


Sötaste lillkillen!


Farmor med alla hennes barnbarn

Här ser ni alla namn Sebastian fick

Vila lite hos moster Caroline


Hemma hos mamma och pappa, här myser Sebastian med
morbror Micke

2 Comments:

At 6 april 2007 kl. 17:19, Anonymous Anonym said...

Åh, gud vad kul att se bilder. Grattis till sonen, jag visste inte att ni hade fått barn! Hoppas allt är bra med er allihop! Vad gör Micke nu för tiden? kramar

 
At 7 april 2007 kl. 14:06, Anonymous Anonym said...

Jo man är sig väl lik! Jag bor i Sundsvall (av alla ställen i Sverige!) och pluggar till journalist. Trivs väldigt bra dock! Vilka fina killar ni har! Ni har lyckats pricka mina två favoritpojknamn också! :) Helt otroligt att ni är gifta och har barn. Så kul! Hur hamnade Micke i Västerås då? Du får hälsa alla så mycket från mig när du träffar dem! Jag tänker fortfarande på er allihop då och då. kramar

 

Skicka en kommentar

<< Home