fredag, mars 23, 2007

Bilder

Torsdag 22 Mars
Idag fyller brorsan 24 år! Trist att han bor i Västerås, jag är för slö för att åka dit fram och tillbaka på en och samma dag. Speciellt om man har två små barn med sig.

Alexanders och Sebastians farmor var med oss idag. Hon kom och bjöd ut oss på lunch. Sedan följde hon med mig och hämtade Alexander på dagis. Ja just det Alexander ska börja på nytt dagis i augusti. Det känns lite trist nu när han har lärt känna sina fröknar och barnen. Han är så liten fortfarande så jag hoppas att en ny inskolning ska gå lika lätt som den första. Det roliga är att Jessica har kommit in på samma dagis! Så jag och Tatti kan hjälpa varandra med hämtning och lämning. Det blir nog bra hoppas jag. Om vi bor kvar i Sollentuna kommer Alexander gå i skolan där det nya dagiset ligger så då kommer han känna kompisar från dagiset.

Sebastian och farmor

Sebastian växer fort, snart väger han 5 kilo!

Alexander leker med Sebastians babygym
Här busar Alexander i babygymet, stackars Sebastian kan inte göra något åt storebror.
Alexander har fått lockigt hår! Han är så söt i sin randiga pyjamas. Han ser ut som
en clown.

1 Comments:

At 24 mars 2007 kl. 23:19, Anonymous Anonym said...

Jag bara ÄLSKAR Alexanders pyjamas!!!! Han är megasöt i den!

 

Skicka en kommentar

<< Home