söndag, april 01, 2007

Fotografering

Torsdag 29 mars

Idag bestämde jag att vi skulle åka till Danderydssjukhus för fotografering. Tiderna för fotografering är torsdagar mellan 10.00-10.30, så det är inte mycket att välja på. Jag ringde dagis och meddelade att Alexander skulle bli sen. Vi var där tidigt så vi fick fotas först, skönt! Alexander ville inte alls sitta i Jantes knä utan gungade med huvudet och när vi sa till honom började han pilla på Sebastian som satt i mitt knä. Jag tror fotografen fick en någorlunda bild på oss, det är ju roligt att ha en bild på alla oss fyra. En cd med några bilder kostar 350:- Vilket överpris! En cd är ju inte så jävla dyr och några bilder borde inte kosta så mycket. Det roliga är att bilden kommer med i lokaltidningen, vill ha en bra bild till Sebastians album.


Dags att gå hem från dagis, Alexander ser väldigt trött ut.



Alexander vill gärna gå en bit själv, det gå inte så fort...

2 Comments:

At 3 april 2007 kl. 08:40, Blogger Dempah said...

Hej. Ledsen att vi inte kunde komma på dopet, det har varit ganska mycket att göra. Det blev en ganska komplicerad förlossning, så vi har gått på en del återbesök sista tiden. Beklagar att jag inte hörde av mig tidigare, tappade bort sms:et om vilket datum det var.

 
At 3 april 2007 kl. 08:59, Blogger Dempah said...

Lade till en länk till din blog på dempah.com

 

Skicka en kommentar

<< Home