måndag, mars 19, 2007

Ullared igen!

Söndag 18 mars

Jag, mamma och Caroline ska åka till Ullared i april. Vi ska åka buss klockan 05.00 på morgonen, kommer fram 12 på dagen och åker tillbaka kl 18.00 på kvällen. Vi är hemma igen klockan 01.00 på natten. En shoppingresa över dagen till G-Kås. Jag ska köpa massor av kläder till hela familjen. Min hårtork har precis gått sönder så en hårfön måste jag också köpa. Jag ska ha med min Ipod med en ljudbok, jag mår så illa att läsa böcker när jag åker buss eller bil. Mamma är så gullig och bjuder mig och syrran på resan och så får vi lite pengar var till shoppingen. Tack så jättemycket pappa och mamma för resan och pengarna!

2 Comments:

At 19 mars 2007 kl. 17:01, Anonymous Anonym said...

Hej Jenny!
Så roligt med en blogg. Skulle igentligen plugga, men det här var mycket roligare! Jag och Mattias kommer gärna på dopet! Det var jättekul att ses sist, nu får det inte gå så lång tid tills nästa gång!
Hörs snart igen!

Kram på dig

 
At 20 mars 2007 kl. 15:39, Anonymous Anonym said...

Åh, jag har så svårt att välja om jag ska följa med eller inte. Det är nog min enda chans att komma ner före bebisen föds. Men det låter lite jobbigt med bussen...

 

Skicka en kommentar

<< Home