onsdag, september 06, 2006

Kompisträff

Tisdag 5 september

Ann-Sofie träffade Mia på öppna förskolan i Väsby, hon gick i samma klass som oss från 7:an till 9:an. Mia hade också fått barn i oktober precis som jag. Även hon en kille! Vi bestämde att vi skulle träffas på Väsbys öppna förskola och äta lunch ihop först. Det var roligt att se henne igen, det var ju ca 9 år sedan, gud vad tiden går fort! Hennes son Teodor kunde redan gå och ta sig ur barnstolar, skönt att Alexander inte har kommit på det ännu.


Alexander klär ut sig på öppna förskolan i Väsby, så söt!

På eftermiddagen åkte jag till mamma och pappa eftersom jag ändå var i Väsby. Pappa hade köpt en plasma-teve och var så glad. Vi åt god middag som syrran hade lagat (kyckling tandori) med ris. Pappa visade mig en sida på internet där man ska lägga bud på dyra saker men den som har lägsta unika budet vinner. Jag och pappa var tvugna att testa, jag budade på en xbox 360 och pappa på en kamera från Kanon.

Alexander klappade händerna för första gången i sitt liv idag, jippi! Han blir så glad när man säger att han är duktig.

2 Comments:

At 7 september 2006 kl. 20:16, Anonymous Anonym said...

Herregud vad roligt att du bloggar och en sådan liten prins underbarnet blivit!

 
At 10 september 2006 kl. 21:48, Anonymous Anonym said...

Man är mäkta stolt som gudmor till Alexander!!! Världens goaste...

 

Skicka en kommentar

<< Home