söndag, september 17, 2006

Dyna och kudde till vagnen

Tisdag 12 september

Jag och Maja var på Ikea igår och köpte tyg till en dyna som vi ska sy till vagnen. Det börjar bli kyligt ute och jag har ingen bra åkpåse. Tänkte man kunde sy en dyna som hjälper lite mot kylan som kommer underifrån. Alexander kommer ju ha på sig overall så då kan man skippa åkpåse helt och bara ha dynan. Maja föreslog att vi skulle sy den på samma sätt som ett örngott, jag kan verkligen inte sy så hon gjorde hela dynan själv. Det blev massa tyg över så jag sydde en kudde till. Det blev kanonbra :) Tack Maja för hjälpen.

2 Comments:

At 18 september 2006 kl. 08:11, Anonymous Anonym said...

Ja, jag vill se hur det blev i vagnen med kudde och allt : )

 
At 20 september 2006 kl. 07:47, Anonymous Anonym said...

Det blev ju jättefint! Kul!

 

Skicka en kommentar

<< Home