måndag, september 25, 2006

Jobbig hosta

Måndag 25 september

Jante och Alexander gick själva till öppna förskolan imorse, jag har en jättejobbig hosta så jag stannade hemma och vilade. Jag passade på att slå in Alexanders födelsedagspresenter också, han kommer bara få tre stycken av oss. Jag vet att han kommer få massvis med presenter från släkt och vänner.

Igår var vi i Kista Centrum med Birgith, hon köpte jättemycket fina kläder till Alexander. Jag fick även en skön mammatröja. Birgith bjöd oss på lunch/middag i Kista, vi åt på Spanjoren. Det var en trevlig dag, jobbigt bara att vara så snorig och hostig. Vi köpte en skjorta till Alexanders 1-års dag, nu vill vi ha en fin liten slips eller fluga till. Mamma ska kolla i stan om hon hittar något, vore coolt med en rosa :)

Tack Birgith för alla fina kläder!

1 Comments:

At 25 september 2006 kl. 21:04, Anonymous Anonym said...

Hej

Det var kul att ha Alexander här igår, han är såååååå snäll. Lite krånglig bara när han skall sova.
Tänk att det snart har gått ett helt år sedan han föddes och vad mycket det har hänt på ett år. Han har både varit i Turkiet och Danmark i sommar och resorna har gått jättebra.
Visst om jag hinner skall jag kolla efter en slips eller fluga men tyvärr har jag så mycket jobb, att jag har svårt att hinna ner på stan, men jag skall iallafall försöka.
Kram /mamma

 

Skicka en kommentar

<< Home