torsdag, mars 12, 2009

Visste inte vad det var

Torsdag 12 mars

Läkaren hade ingen susning om vad Sebastian drabbats av, hon trodde inte det var något medicinskt. Hon ska kolla runt och ringa tillbaka till oss. Som tur är har han bara fått det tre gånger så det kommer inte så ofta. Vi får vänta och se vad hon kan få reda på.

Idag ska jag till viktväktarna igen, var där förra veckan och då hade jag gått ner 1,6 kilo. Den här veckan har jag syndat mycket så vi får se om jag har gått ner något.

Jag mår illa, varje morgon. Jag kan inte vara gravid, men det är samma känsla. Jag är sjukt trött, i tisdags mådde jag pyton, åkte hem från jobbet och sov i 3 timmar. Mår illa nu med, är jättetrött och vill bara sova. Tror det är dax att skaffa lite barnvakt snart och få egen tid med mannen. Någon som vill ha två gulliga killar hos sig ett dygn?

4 Comments:

At 12 mars 2009 kl. 09:38, Anonymous Anonym said...

Skönt att veta det iaf. Kanske ngn slags trots?

Jobbigt! Är du stressad?

Jag har haft problem med panikångest och för mig visar det sig precis som du beskriver.

Annars går det så mycket nu. Virus?

Hoppas du mår bättre snart! Kram

 
At 12 mars 2009 kl. 11:07, Blogger Jenny said...

Tack Annica! Jag har ringt Danderyds sjukhus idag, de ska ringa upp mig. Jag kan ju ha fått tillbaka mina cystor om jag har otur. Oj panikångest, har jag inte ens tänkt att jag kan ha. Jag vet inte...hur vet jag om jag har det?

 
At 12 mars 2009 kl. 13:12, Anonymous Anonym said...

Trist att du fortfarande mår dåligt! Jättesynd att du missade middagen igår, det var verkligen jättetrevligt. Dom åkte inte hem förrän kl 23... så man är lite seg idag. Britta är gravid igen! Hoppas vi kan ses på lördag! Kram kram

 
At 12 mars 2009 kl. 14:35, Anonymous Anonym said...

Det är säkert inte det. Dumt att jag sa det! Förlåt!

 

Skicka en kommentar

<< Home