torsdag, februari 26, 2009

Kladd

Torsdag 26 februari

Det är fortfarande kladd i Alexanders ögon, ja nu i båda. Han fick hänga med mig till jobbet imorse, vi stannade till 10.30. Han skötte sig bra, lekte lite med min kollegas höj och sänkbara bord, sparkade boll och såg på lilla prinsessan. Efter jobbet åkte vi till Väsby Centum för att hämta ut mammas present. Vi åt lunch på Centrum och shoppade ett pussel på BR. Det är så mysigt att bara vara med ett av barnen åt gången. Nu ligger han och vilar, när han vaknar ska vi hämta hem lillebror som är på dagis idag.
Alexander äter gröt, kortet är taget i feb-06. Han är 4 månder gammal.

3 Comments:

At 26 februari 2009 kl. 15:57, Anonymous Anonym said...

Åh vad mysigt! Egentid med bara ett barn är så värdefullt. Att verkligen hinna prata och lyssna.

Jag måste gå på bio med Joakim snart.

 
At 26 februari 2009 kl. 16:47, Anonymous Anonym said...

Schysst min han hade :)

 
At 26 februari 2009 kl. 16:47, Anonymous Anonym said...

Schysst min han hade :)

 

Skicka en kommentar

<< Home