måndag, mars 02, 2009

När tar det slut!

Måndag 2 mars

Till Löwet närakut imorse med Sebastian. Både ögoninflammation och öroninflammation. Penicillin och ögondroppar i en vecka. Tar det aldrig slut! Vi vabbade tisdag till fredag förra veckan med Alexander. Idag är Jante hemma, jag har månadsboklut igen. När ska man få jobba en hel månad utan vab?

En rolig sak vill ni kanske veta? Jag vann ett par jeans från Jack & Jones i torsdags. Wee!!! Jag vinner ju aldrig men så ringde det på min mobil samma kväll som jag hade varit i Kista på en liten shoppingrunda. Det var en tjej från butiken som meddelat att de hade dragit min lapp :) Jante hämtade ut ett par i fredags.

2 Comments:

At 2 mars 2009 kl. 14:19, Anonymous Anonym said...

Stackars er, jag fasar för dagistider när man hör hur ni och andra har det. Hoppas han blir frisk snart igen!

 
At 2 mars 2009 kl. 18:45, Anonymous Anonym said...

Usch vad jobbigt! Hoppas alla virus och bakterier försvinner snart med vårsolen. Kram på sig

 

Skicka en kommentar

<< Home