lördag, mars 07, 2009

Hemmadag

Lördag 7 mars

Vi skulle ha åkt till Andys lekland med familjen Rönnholm idag, men så hade Esmeralda feber och Alexander kräktes på förmiddagen. Det blir sällan som man tänkt sig när man ska ta hänsyn till tre barn. Jag var hemma från jobbet igår, lite feber och en jättejobbig hosta, så jag var inte heller så pigg i morse. Åt lite frukost vid 8 tiden sedan somnade jag om och vaknade vid 11 tiden. Skönt att få sova lite men gud så trist med en lördag när man inte ska göra något alls. Barnen klättrar till slut på väggarna.

Jag såg att Annica hade varit på ett innerumsparty och det lät så skoj så jag har bokat en säljare till mig på tisdag. Om ni har vägarna förbi får ni gärna komma.


Bild från Innerum

1 Comments:

At 8 mars 2009 kl. 15:54, Anonymous Anonym said...

Kul! Jag hade gärna kommit. Fina saker i alla prisklasser. Hoppas många kommer.

 

Skicka en kommentar

<< Home