tisdag, mars 10, 2009

Innerumskväll och läkarbesök

Tisdag 10 mars

Ikväll ska jag ha min första innerumsvisning. Jag har lyckats få ihop åtta tjejkompisar så vi blir nio med mig. Ska bli mysigt att fika och prata lite, samtidigt få se massa inredningsprylar :)

Idag ska vi till läkaren med Sebastian, han är inte sjuk utan vi ska prata om hans utbrott som han fått några gånger. Det är svårt att förklara hur han är men det är läskigt. Det går inte att få kontakt med honom, han biter, rivs, kastar sitt huvud i golv och väggar, försöker bita golvet, spänner sig och vrålar. Det är inte som nattskräck utan mer som om han skulle ha ont. Det går inte att trösta, klappar man honom så river han allt vad han orkar på ens hand. Ska bli skönt att prata med en läkare och höra vad det kan bero på. Det är inget som utlöser det utan han kan vara hur glad som helst ena sekunden och så nästa så ligger han ner och spänner hela kroppen.

4 Comments:

At 10 mars 2009 kl. 10:24, Anonymous Anonym said...

Vad jobbigt! Både för er och honom. Det är hemskt att inte kunna trösta.

Hoppas ni får bra bemötande och hjälp! Berätta gärna sen hur det gick.

 
At 10 mars 2009 kl. 11:15, Anonymous Anonym said...

Hoppas det går bra hos läkaren. Jag är hemma med Esmeralda som fortfarande är sjuk. Vi ses imorgon på Dellmiddag! Kram

 
At 11 mars 2009 kl. 18:09, Anonymous Anonym said...

Oj, vad läskigt det låter. Är det på dagarna alltså?

Hoppas ni får en trevlig kväll!
Kram!

 
At 11 mars 2009 kl. 18:17, Anonymous Anonym said...

Hur gick det hos läkaren, vad sa dom??

Hoppas innerumsvisningen gick bra! :)

 

Skicka en kommentar

<< Home