tisdag, februari 17, 2009

Vab igen

Tisdag 17 februari

Sebastian är så snorig och hostig. Jag vill inte skicka en 2 åring till dagis med en näsa som bara rinner och som inte kan sova för hostan. Han har även fått tillbaka sin vagel på ögat igen, vi har fått läkartid nu kl 11.15. Vageln har han haft till och från i två månader nu, känns inte okej. Tur jag har en så snäll pappa, han ska ta vårt av barn på eftermiddagen så jag kan jobba. Jante kommer hem vid 6 så jag kan jobba över några timmar. Tack tack pappa!

Jag och Sebastian den 17 feb 2007. Precis två år sedan.

2 Comments:

At 17 februari 2009 kl. 10:37, Anonymous Anonym said...

Lilla lilla söta killen, va fort det går!

Snällt av din pappa att ställa upp! Hoppas han blir bra snart, stackars liten. Ge honom en kram från mig!

 
At 17 februari 2009 kl. 10:57, Anonymous Anonym said...

Stackars liten, hoppas ni får ngn hjälp hos doktorn! Kram Malin

 

Skicka en kommentar

<< Home