tisdag, februari 24, 2009

Semeldagen

Tisdag 24 februari

Idag är det Fettisdagen men vi åt mina hembakta redan igår så idag blir vi utan. Jag frös in ca 30 semelbullar så nu kan jag ta fram och göra när jag blir sugen. Grädden var inte så god men bullen var kanon. Lovar att lägga upp en bild ikväll när jag kommer hem.

Jag var på jobbet en timme sedan ringde Jante och sa att dagis hade ringt och meddelat att Alexander hade fått ögoninflammation. Jag åkte och hämtade medans Jante tog sig hem från stan. Nu är jag tillbaka på jobbet. Jag kan inte ta vab den här veckan, jag är själv på jobbet eftersom alla är på sportlov med sina barn.

Tack alla för era fina kommentarer i förra inlägget. Det är kul att ni vill fortsätta läsa min blogg. Det är jättekul om ni lämnar en kommentar ibland så jag vet att ni är här.

5 Comments:

At 24 februari 2009 kl. 10:55, Anonymous Anonym said...

Man kanske ska köpa med sig semlor hem idag (orkar inte baka själv), gott gott. Hälsa Alexander, hoppas det går över fort. Kram M

 
At 24 februari 2009 kl. 12:08, Anonymous Anonym said...

Bra att dagiset ringde Jante! Annars tror jag många ringer mamman av bara farten. Men ni kanske har bett om det?

 
At 24 februari 2009 kl. 13:17, Blogger Anna/Kioskis said...

Jag ska bli bättre på att kommentera! Blir oftast att man inte kommenterar, det är samma i min blogg. Jag har ju runt 250 besökare om dagen och får kanske .... en kommentar om dagen :-D

 
At 24 februari 2009 kl. 17:11, Anonymous Anonym said...

Jag har då ätit hembakta semlor idag, men från frysen kommer bröden. Det blir inte så många knop nu med 3 veckor till BF.
Kram Anette

 
At 25 februari 2009 kl. 08:02, Blogger Jenny said...

Malin - blev det någon semla? Är ni friska nu?

Maja - Dagis ringer både mig och Jante, vi har inte bett om något. De ringer den de har lust att ringa :)

Anna - 250 besökare är inte dåligt! Jag har runt 14 st per dag.

Anette - Gud är det bara 3 veckor kvar nu! Jag måste ringa dig, vi måste ju prata innan bebisen kommer.

 

Skicka en kommentar

<< Home