lördag, oktober 04, 2008

Kalas

Lördag 5 oktober
Nu har barnen fotograferats, längtar tills vi får se bilderna! Emelie, kolla in bilden nedan på Makis, jag tycker jag har lyckats. Bilden är tagen med inställningen du visade mig.
Vi har haft kalas och varit på ett annat kalas. Makis fyller ju 1 år dagen innan Alexander blir 3. Vi hade hur trevligt som helst hos Vanja med familj och Makis var såå fin. Han fick två bilar av oss och så en jättefin doptavla som Ida har gjort. Vi fick jättegod mat, enchiladas med gott rödvin till. Barnen somnade gott när vi kom hem, nu väntar barnkalaset imorgon. Om jag räknat rätt kommer det ca 15 vuxna och ganska många barn. Puh!

Makis fina dop-present, är någon annan sugen på ett liknade är det bara att höra
av sig.

Söta Makis! Grattis killen!

Så här fin är Sebastian på näsan, ramlat på dagis. Synd när mamma har bokat
fotograf, tur det finns redigeringsprogram.

4 Comments:

At 5 oktober 2008 kl. 16:39, Blogger MorsanMia said...

vilka fina bilder

 
At 5 oktober 2008 kl. 21:24, Anonymous Anonym said...

Skitfin blogg du fixat, eller var det kanske Jante som gjorde den?! =P

 
At 6 oktober 2008 kl. 08:43, Blogger Brunkullan said...

Grattis! Du är en av de 3 vinnarna av valfritt te från Brunkullan på min blogg:)
Maila din adress, så kommer teet på posten!

gustavsson_susanne@hotmail.com

Susanne

 
At 6 oktober 2008 kl. 11:17, Blogger Jenny said...

morsanmia - tack! kul att fota när man har en bra kamera.

carro - visst är det fint med stjärnorma. Det är Jante som har kodat sidan men jag som har valt hur det ska se ut....

brunkullan med mosipperötter - tack! jag är sååå glad :)

 

Skicka en kommentar

<< Home