måndag, oktober 06, 2008

Bebissug

Måndag 6 oktober

Vi hade barnkalas igår och vi var 13 vuxna här och många barn. Tre nära tjejkompisar väntar sin 3:a och jag måste säga att jag känner lite bebissug. Jag ska börja nytt jobb om en vecka så det skulle inte passa så bra med nummer 3 nu. Jag vill verkligen ha en till bebis men det får vänta några år eller något år till :) Sedan vet man aldrig om man kan få ett barn till, det kan ju vara så att Sebastian kommer vara vår minsting. Jaja det är i alla fall jättekul att det kommer lite nya bebisar som man kan sniffa på.

Just det, jag har namnsdag idag. Jenny var en av kometerna på namntoppen under 1980-talet (jag är född 81). Därefter har trenden vänt neråt. 31 december 2005 fanns det totalt 47 245 personer i Sverige med namnet, varav 31 390 med det som tilltalsnamn. År 2003 fick 393 flickor namnet, varav 102 fick det som tilltalsnamn. Bara så ni vet :)

Gravid med Alexander som blir 3 år imorgon!

5 Comments:

At 6 oktober 2008 kl. 19:11, Anonymous Anonym said...

Grattis på namnsdagen ;-)

 
At 6 oktober 2008 kl. 21:15, Anonymous Anonym said...

Grattis syster på namnsdagen! :)

 
At 7 oktober 2008 kl. 11:41, Anonymous Anonym said...

Grattis i efterskott på namnstagen..

Kram Brorsan

 
At 7 oktober 2008 kl. 14:08, Anonymous Anonym said...

Grattis på namnsdagen i efterskott! Jag hade en docka när jag var liten som hette Jenny. Fint namn!

Ps. Hur fick du till headern? Ds.

 
At 7 oktober 2008 kl. 15:50, Anonymous Anonym said...

Tre? Vilka tre då? Jag hörde bara två : )

Jag blir också lite bebissugen, men vi ska vänta lite till.

 

Skicka en kommentar

<< Home