lördag, augusti 09, 2008

Ny kärlek

Lördag 9 augusti

Jag har hittat en ny kärlek, nämligen den här. Är så kär och kan inte lägga ifrån mig den. Har lite smakprov från dagen. Min farfar fyller 80 imorgon och min syster fyller 20 på torsdag så vi hade 100-års kalas idag. Självklart hade jag mig mig min nya kamera. Det är även lite bilder från gårdagen när vi åt middag hos mamma och pappa + spelkvällen hos oss med syster & co.

Min käre far. Har precis kommit hem från Turkiet och därför lite brun...

Min underbara kille

Sebastian

Kära ;)

Lilla grisen

Jag

Jag och lillfisen

hmmm

Min man och min lillebror

Min söta lillasyster

Min bror igen och min blivande svåger

Pappsen igen, men nu med kläder på

Min coola kusin Thomas

Thomas syster Emelie

Min mammas lillasyster, min moster

Jag bakade en tårta till farfar och Caroline

Min morfar och farfar

Här är min mormor, morfar, mamma och mina barn + jag

5 Comments:

At 10 augusti 2008 kl. 22:12, Anonymous Anonym said...

Fina bilderna blev!

 
At 11 augusti 2008 kl. 08:20, Anonymous Anonym said...

Jättefina bilder och vad rolig med en ny kamera! Ni verkar vara en tajt familj. Det är värdefullt. Kram

 
At 11 augusti 2008 kl. 11:39, Anonymous Anonym said...

Jättefina bilder, ja nu fyller minstingen 20 år, skit vad åren har gått fort. kram mamma

 
At 11 augusti 2008 kl. 19:19, Anonymous Anonym said...

Du syster, du tar bort "närbilden" på mig tack, de andra får du ha kvar, även fast jag inte riktigt gillar dom... :P Annars är alla bilderna jättefina! :)

 
At 12 augusti 2008 kl. 10:14, Anonymous Anonym said...

Jättefina bilder! Och Caroline, det är ju jättebra bilder på dig! Fint hår!

 

Skicka en kommentar

<< Home