onsdag, juni 24, 2009

Renovera badrummet

Onsdag 24 juni

Tror kanske inte jag har berättat för er att vi ska renovera vårt badrum i augusti. Vi kommer inte göra det själva eftersom vi inte kan något om våtrum. I veckan måste jag titta ut kakel och inredning. Jag känner att det börjar bli lite ont om tid, det kan ta några veckor att få hem allt man vill ha. Den här blandaren ska vi beställa. Ska bli så skönt när det är klart. Spottar i taket, klinker med golvvärme och inbyggda hyllor bakom den vägghängda toan.

3 Comments:

At 24 juni 2009 kl. 22:03, Anonymous Anonym said...

Jag jobbar på ett VVS-företag men jag har aldrig sett den där blandare. Hilfe vad snygg!! Vilket drömbadrum ni kommer att få.

 
At 25 juni 2009 kl. 08:32, Blogger Jenny said...

Annica - visst är den snygg, hoppas den är lika bra som snygg. Det är ju ett bra märke i alla fall. Jag visste inte att du jobbade på ett WS-företag.

 
At 26 juni 2009 kl. 10:24, Anonymous Anonym said...

Jag sitter i växeln på ett företag som säljer VVS, VA och industri. En storväxel. Vi har hela Sverige. Jag har koll på vädret må du tro;) Alla vill prata om det!

Vi sitter nio tjejer i ett stort rum. Gissa om vi har roligt på jobbet?!

 

Skicka en kommentar

<< Home